dimecres, 16 de maig del 2018

ELECCIONS SINDICALS A JUNTA DE PAS-F,tot el que necessites saber sobre la candidatura d'UGT!

Resultado de imagen de urna electoral


  

Com ja sabeu, el proper 7 de juny tenim eleccions a la Junta de PAS Funcionari.


El sistema emprat serà el ja habitual del vot electrònic, i com ja vau expressar la majoria a la nostra enquesta, hem firmat a mesa que pugueu canviar el vostre vot dins la jornada electoral, si ho creieu convenient, perquè el vostre vot no ha estat confidencial, o us hi heu repensat per qualsevol motiu, sent vàlid l'últim vot emès.


Els dies que vindran tindreu un allau d'informació i visites de gent que no heu vist en molt de temps.


Nosaltres no serem menys, però hem procurat fer aquesta feina durant tot l'any, cada any, no el mes abans d'unes eleccions. Evidentment no arribarem físicament a tothom, som pocs els que fem aquesta feina, però hem procurat representar-vos dignament a tot arreu.


Hem intentat ser sempre sincers, no vendre't fum, treballar per als interessos de tot el PAS, assistir a totes les comissions, negociacions i plenaris, amb pocs mitjans personals però molta voluntat i ganes de fer, interessant-nos també per la mobilitat o la carrera professional, entre d'altres àmbits, perquè hi som a tots, fent propostes, mantenint-vos informats del que passa i del que no passa, reivindicant els nostres drets, criticant el que no es fa i valorant el que es fa bé, responent els teus dubtes i portant els vostres problemes i suggeriments al lloc adequat.


Us demanem que us mireu tota la informació que rebeu i que feu balanç dels darrers anys, que valoreu la feina feta per tothom i prengueu la vostra decisió amb tranquil·litat, sense pressions.



Us adjuntem, a més, uns breus, però podreu trobar TOTA LA INFORMACIÓ sobre el nostre programa, candidatures i projectes aquí:


¡Derogación de la reforma de pensiones ya! ¡No nos conformamos!

UGT Y CCOO hemos convocado una nueva movilización, una cadena humana que rodeará el Banco de España en Madrid el próximo miércoles 16 de mayo entre las 12 y las 14 horas, y es una medida que ya han decidido secundar en otras muchas capitales de provincia. En este momento muchos se preguntarán por qué continúan las movilizaciones de jubilados y pensionistas por unas pensiones dignas

Coeducación, único camino para fomentar la igualdad y evitar la discriminación: la escuela mixta ha contribuido a promover la igualdad de oportunidades entre hombres y mujeres. Las actuaciones del PP con su ley educativa, la LOMCE, avaladas por el Tribunal Constitucional, suponen un ataque y una vulneración de los derechos que se habían conseguido en materia de igualdad.

Ver más en: https://www.20minutos.es/opiniones/maribel-loranca-ugt-educacion-separada-sexos-segregada-igualdad-3313424/#xtor=AD-15&xts=467263

Reunión con la Secretaría General de Universidades: El 8/5/2018 en Madrid, los Sindicatos del Sector de Universidad tuvimos una reunión con la Secretaría General de Universidades del MECD. Se recordaron determinadas reivindicaciones del PAS de ámbito estatal, como la apertura del abanico de permutas o el aumento de su participación en la elección de los órganos de representación de la Universidad, así como el problema del envejecimiento de las plantillas.


FeSP-UGT se reunió con el presidente de los rectores (CRUE 24/4/2018): Esta reunión, continuación de la primera mantenida el pasado 9 de enero de 2018, volvió a centrarse en los problemas que acucian al personal de las Universidades Públicas, como el futuro Estatuto del PAS, que comprenda la carrera profesional, tasa de reposición y financiación de la Universidad Pública y de su gobernanza.

Us seguirem informant.

Potser també t'interesa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...