Arrel de les darreres ventades i
nevades, des de la Secció Sindical d'UGT vam
plantejar a tots els espais on vam poder (Comissions Informatives,
Negociadores, Comitè de Seguretat i Salut...) que la seguretat dels
treballadors i treballadores estava per sobre de tot.
Vam insistir en que a les situacions en que Protecció Civil ens recomana evitar
els desplaçaments per risc meteorològic és una irresponsabilitat per part de la
Universitat fer desplaçar-se al personal.
Després de molt insistir, a la comissió
Negociadora del dia 25 de març el Gerent va arribar a un compromís i va
acceptar aquest tipus d'incidències sempre que es justifiqués. Al manual de
Gestió Horària s'ha incorporat aquesta incidència.
Tot i això, ni a
l'aplicatiu de la Gestió Horària figura aquesta Incidència ni s'ha enviat cap
comunicat des de Recursos Humans a les persones afectades per informar de com
gestionar la incidència.
Estem a dia 8 de juny
i no podem entendre ni admetre aquest retard.
És per això que hem adreçat un
escrit a la Cap de l'Àrea de PAS demanant que es resolgui d'una vegada.
Adjunt us passem l'escrit a la Cap de l'Àrea de PAS que hem passat per registre.
Estem treballant per tu!
Secció Sindical de la UGT de la UAB
Units Guanyem Tots!