dijous, 14 de desembre del 2017

Protocol de conflictes interpersonals


El passat 5 de desembre per fi es van reunir en comissió els delegats de Prevenció de Junta i Comitè, RRHH i membres de l'equip de govern i l'Àrea de Prevenció en comissió, per acabar d'elaborar el protocol d'actuació de conflictes interpersonals. El compromís és que aquesta Comissió treballi conjuntament per tal de resoldre els conflictes de manera urgent i s'evitin mals majors. Es volen detectar en el primer estadi i abans que siguin irresolubles.

Des d'UGT volem que aquest protocol sigui públic i el coneguin tots els treballadors i treballadores. Estem molt interessats en solucionar situacions que no haurien d'existir mai en un entorn de treball i en el cas de succeir s'haurien de solucionar de forma àgil, legal e igualitària per a tots els treballadors.

Tenim la tasca de reeducar entre tots, i entendre que aquestes situacions s'han de denunciar, i s'ha de fer com més aviat millor. No s'han de permetre situacions complicades a la feina que fan que hi hagi companys i companyes als que se'ls hi fa molt difícil venir cada dia a treballar. La intenció és cobrir la gran majoria de situacions i vehicular les actuacions per solucionar els problemes actuals i per evitar els futurs. D'aquesta manera també podríem estalviar moviments que moltes vegades no satisfan a ningú.

Potser també t'interesa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...